Căile extraordinare de atac în civil – revizuirea
15 octombrie 2017Declararea recursului în casație
17 octombrie 2017Reclamație administrativă
Reclamație administrativă
Reclamație administrativă
– model –
Denumirea autorităţii sau instituţiei publice ……………………….
Sediul/Adresa ……………………………………………………
Data ……………………………………………………………
Stimate domnule/Stimata doamna ……………………………………,
Prin prezenta formulez o reclamaţie administrativă, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, întrucât la cererea nr. …….. din data de ………. am primit un răspuns negativ, la data de ……, într-o scrisoare semnată de ……/(completaţi numele respectivului funcţionar)…..
Documentele de interes public solicitate erau următoarele: …………….
…………………………………………………………………
…………………………………………………………………
Documentele solicitate se încadrează în categoria informaţiilor de interes public, din următoarele considerente: …………………………………..
…………………………………………………………………
Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de a nu primi informaţiile de interes public solicitate în scris/în format electronic, considerând că dreptul meu la informaţie, conform legii, a fost lezat.
Va mulţumesc pentru solicitudine,
……………………
(semnătura petentului)
Numele şi adresa petentului ……………………….
Adresa ………………………………………….
Telefon …………………………………………
Fax …………………………………………….
Pentru informații suplimentare cu privire la accesul la informații de interes public, consultați următorul ghid http://juridic https://www.online.consultantavocat.ro/ghid-juridic-privind-accesul-la-informatii-de-interes-public-legea-5442001/