Model Cerere De Refacere A Dosarelor Sau înscrisurilor Dispărute Privitoare La Cauză

Model Cerere de refacere a dosarelor sau înscrisurilor dispărute privitoare la o cauză în curs de soluţionare

avocat consultanta juridica
Model Cerere de reexaminare împotriva încheierii de anulare a cererii de chemare în judecată
15 februarie 2017
cabinet avocatura
Competența executorului judecătoresc
22 februarie 2017

Model Cerere de refacere a dosarelor sau înscrisurilor dispărute privitoare la o cauză în curs de soluţionare

Model Cerere de refacere a dosarelor sau înscrisurilor dispărute privitoare la o cauză în curs de soluţionare

Model Cerere de refacere a dosarelor sau înscrisurilor dispărute privitoare la o cauză în curs de soluţionare

Sediul materiei:

  • Art. 1053 C. proc. civ
  • Art. 148–151 C. proc. civ.

Instanţa[1] …..

Dosar nr. …../…../…..

Completul …..

Termenul de judecată …..

Domnule Preşedinte,

Subsemnatul[2](nume ….., prenume …..), cu domiciliul în ….., având codul numeric personal ….., cu domiciliul procesual ales[3] pentru comunicarea actelor de procedură la numitul (nume ….., prenume …..), cu domiciliul în….., având următoarele date de contact[4], personal/reprezentat prin mandatar/prin reprezentant legal/prin reprezentant judiciar (nume ….., prenume …..)/reprezentat prin avocat (nume ….., prenume …..), cu sediul profesional în ….., având următoarele date de contact[5] …..

sau

Subscrisa[6] (denumirea …..), cu sediul[7] în ….., având codul unic de înregistrare/codul de identitate fiscală/numărul de înmatriculare în registrul comerţului[8]/numărul de înscriere în registrul persoanelor juridice[9]/contul bancar ….., cu sediul procesual ales[10] pentru comunicarea actelor de procedură la numitul nume ….., prenume …..), cu domiciliul în ….., având următoarele date de contact[11], prin reprezentant[12] (nume ….., prenume …..)/prin consilier juridic (nume ….., prenume …..)/prin avocat (nume ….., prenume …..), cu sediul profesional în ….., având următoarele date de contact[13] ….. formulăm

CEREREA DE REFACERE A DOSARULUI/ÎNSCRISURILOR DISPĂRUTE[14]

prin care solicităm instanţei, ca prin încheierea ce o va pronunţa să dispună refacerea dosarului/înscrisului dispărut,

În fapt, arătăm că[15]….. pe rolul instanţei se află înregistrată cauza cu nr……/…../….. în curs de judecată din care a dispărut dosarul/ următorul înscris …..

În drept, ne întemeiem cererea pe dispoziţiile art. 1053 C. proc. civ.

În dovedire, solicităm încuviinţarea probei cu înscrisuri.[16]

Solicităm emiterea de adrese către părţi şi către autorităţi pentru a înainta copii de pe înscrisurile ce au fost anterior depuse.

În cadrul probei cu înscrisuri, depun următoarele înscrisuri[17] ….., în copii certificate pentru conformitate cu originalul.

Anexăm dovada achitării taxei judiciare de timbru în cuantum de[18] …..şi procura în original/copie legalizată/împuternicirea avocaţială/delegaţia de reprezentare[19]/copie legalizată de pe înscrisul doveditor al calităţii de reprezentant[20]/extras din registrul public[21]/extras, în copie legalizată, din actul care atestă dreptul de reprezentare[22].

Data, Semnătura[23],

Domnului Preşedinte al Judecătoriei…../Tribunalului…../Curţii de Apel

  1. Este important ca în antetul cererii să fie menţionată instanţa, numărul dosarului, completul şi termenul de judecată, pentru ca registratorul să ia măsurile necesare, în vederea aducerii cererii la cunoştinţa completului de judecată. ↑
  2. Menţiunile se referă la persoana fizică. ↑
  3. Menţiunea nu este obligatorie, însă trebuie să fie indicată, în cazul în care partea doreşte comunicarea actelor de procedură la o altă adresă decât cea de domiciliu. ↑
  4. Menţiunea este facultativă, în conformitate cu art. 148 din C. proc. civ. Se pot indica: adresa electronică/numărul de telefon/ numărul de fax şi alte asemenea. ↑
  5. Menţiunea este facultativă, în conformitate cu art. 148 din C. proc. civ. Se pot indica: adresa electronică/numărul de telefon/ numărul de fax şi alte asemenea. ↑
  6. Menţiunile se referă la persoana juridică. ↑
  7. În raport de calitatea părţii şi de obiectul cererii se poate indica şi sediul dezmembrământului sau domiciliul/sediul reprezentantului desemnat, în conformitate cu art.155 alin.(1) pct. 3) şi 4) din C. proc. civ. ↑
  8. Se completează în cazul societăţilor comerciale, care sunt înregistrate în registrul comerţului. ↑
  9. Se completează în cazul asociaţilor, fundaţiilor, sindicatelor, confederaţiilor sau partidelor politice . ↑
  10. Menţiunea nu este obligatorie, însă trebuie să fie indicată, în cazul în care, partea doreşte comunicarea actelor de procedură la alt sediu, decât cel indicat. ↑
  11. Menţiunea este facultativă, în conformitate cu art. 148 din C. proc. civ. Se pot indica: adresa electronică/numărul de telefon/ numărul de fax şi alte asemenea. ↑
  12. Se va indica reprezentantul menţionat în evidenţele publice în cazul persoanelor juridice de drept privat şi reprezentantul desemnat pentru asociaţiile, societăţile şi entităţile fără personalitate juridică, conform art. 155 alin. (1) pct. 3) şi 4) din C. proc. civ. ↑
  13. Menţiunea este facultativă, în conformitate cu art. 148 din C. proc. civ. Se pot indica adresa electronică/numărul de telefon/ numărul de fax şi alte asemenea. ↑
  14. Cererea este de competenţa instanţei, pe rolul căreia se află pricina în curs de judecată, în conformitate cu dispoziţiile art. 1053 alin (1) din C. proc. civ. ↑
  15. Se va prezenta situaţia de fapt, cu indicarea aspectelor esenţiale pentru soluţionarea cererii, respectiv se vor indica împrejurările dispariţiei dosarului sau înscrisului în măsura în care acestea sunt cunoscute. ↑
  16. Vor fi depuse înscrisurile deţinute de parte şi pe care aceasta le-a folosit în dosarul aflat în curs de judecată. Copiile se vor depune legalizate. ↑
  17. Se vor enumera înscrisurile depuse, cu menţionarea elementelor pentru identificare. ↑
  18. Taxa de timbru este de 50 lei, în conformitate cu dispoziţiile art. 9 lit. h) din O.U.G. nr.80/2013. ↑
  19. Se va depune atunci când cererea este formulată prin reprezentant/avocat/consilier juridic. ↑
  20. Se va depune atunci când cererea este formulată de către reprezentantul legal al părţii. ↑
  21. Se depune atunci cererea este formulată de către o persoană juridică de drept privat. ↑
  22. Se va depune atunci când cererea este formulată de către asociaţii/societăţii sau entităţi fără personalitate juridică. ↑
  23. Semnătura de pe cerere trebuie să fie olografă (scrisă de mână). ↑

Ai nevoie de consultanță juridică specializată?

Cu o experiență de peste 15 ani în domeniul juridic, echipa Consultant Avocat Online îți oferă asistență specializată și soluții eficiente, indiferent de complexitatea situației tale. Fie că ai nevoie de consultanță în dreptul muncii, drept commercial, consultanță fiscală sau alte domenii juridice, îți punem la dispoziție expertiza echipei noastre pentru a identifica cea mai bună strategie legală.


Persoane Fizice

„Toți oamenii sunt egali în fața legii, doar un avocat bun poate face diferența.”


Consultă Avocat Online


Persoane Juridice

Soluții juridice eficiente necesare în procesul decizional din cadrul oricărei companii.


Programează consultație