Model Cerere De Amânare A Inspecției Fiscale | Discută Cu Avocat Online
Avocat Online
Model Cerere de acordarea asistenței juridice gratuite victimei unei infracțiuni
16 octombrie 2018
Avocat Online
Model Cerere de apel împotriva sentinței civile
16 octombrie 2018

Model Cerere de amânare a inspecției fiscale

Model Cerere de amânare a inspecției fiscale

Model Cerere de amânare a inspecției fiscale

Către:

AGENȚIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

Direcția Generală . . . . . . . . . .

Administrația . . . . . . . . . .

Cerere de amânare a inspecției fiscale

Subscrisa……………. (se vor preciza elementele de indentificare ale societății) reprezentată prin………., am fost informați, conform art. 113 și 122 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, prin avizul de inspectie fiscal nr…/….., că începând cu data de………. vom face obiectul unei inspecții fiscale având ca obiect……….

Având în vedere că . . . . . . . . . . (se vor prezenta motivele justificative), solicităm amânarea începerii inspecției fiscale până la data de . . . . . . . . .

În drept ne întemeiem cererea pe dispozițiile art. 122 alin. 5 din Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.

Denumirea societății . . . . . . . . . .

Data. . . . . . . .

Semnătura. . . . . . .

Atenție!

Cererea se va adresa în scris, organului fiscal care a transmis avizul de inspectie, in cel mai scurt timp pentru a nu începe inspecția.

Solicitarea de amânare a inspecției fiscale trebuie sa conțină cel puțin:

– elementele de identificare ale societății;

– numarul avizului de inspectie primit;

– motivele pentru care se solicita amanarea si eventualele justificari pentru sustinerea acestora;

Amânarea datei de începere a inspecției fiscale se poate solicita o singură dată pentru motive bine întemeiate.
Exemple:
– administratorul se afla în concediu în altă țară,
– firma se afla în plin proces de mutare a sediului,
– actele trebuie preluate de la firma de consultanță sau de la societatea de arhivare,
– administratorul este bolnav caz în care se va anexa în copie la cerere scrisoarea medicala nr. . . . și certificatul medical nr. . . ., etc.

– data până la care se solicită amânarea.

În cazul în care organul fiscal consideră motivele întemeiate, răspunsul favorabil va consta în transmiterea unui nou aviz de inspecție în care va fi precizată data la care a fost reprogramat controlul. Data la care s-a reprogramat controlul va trebui sa fie stabilită în aceleași condiții ca și în cazul termenului inițial. Astfel, între data comunicării noului aviz și data începerii controlului trebuie sa treacă cel puțin 15 zile.

Ai nevoie de consultanță juridică specializată?

Cu o experiență de peste 15 ani în domeniul juridic, echipa Consultant Avocat Online îți oferă asistență specializată și soluții eficiente, indiferent de complexitatea situației tale. Fie că ai nevoie de consultanță în dreptul muncii, drept commercial, consultanță fiscală sau alte domenii juridice, îți punem la dispoziție expertiza echipei noastre pentru a identifica cea mai bună strategie legală.


Persoane Fizice

„Toți oamenii sunt egali în fața legii, doar un avocat bun poate face diferența.”


Consultă Avocat Online


Persoane Juridice

Soluții juridice eficiente necesare în procesul decizional din cadrul oricărei companii.


Programează consultație