Documente Incetare Contract De Munca » Întreabă Avocat

Documente incetare contract de munca

Corina Turlea a întrebat 1 an în urmă

Documente incetare contract de munca

Buna ziua, In data de 02.09.2019 a incetat contractul individual de munca.

Pana in data de astazi, 22.10.2019 nu am primit din partea societatii documentele aferente incetarii contractului de munca.

Nu am primit decat o notificare scrisa in care mi se aduce la cunostinta incetarea activitatii.

As fi vrut sa stiu daca exista vreun termen legal in care acestia ar fi trebuit sa imi elibereze documentele aferente (lichidare, adeverinte, etc) si daca acestia sunt obligati sa mi le elibereze.

Mentionez ca le-am solicitat in scris aceste documente in repetate randuri.

Intentionez sa actionez pe cale legala, insa nu stiu sigur daca solicitarea mea este una fondata si care sunt pasii de urmat in aceasta situatie.

Va multumesc!


Adaugă răspuns

15
+
0
=