Cum sa procedam, violenta in familie
21 iulie 2019Contestatie pentru retinerea permisului de conducere
22 iulie 2019Problema contract de munca
La sfarsitul anului trecut m-am anagajat la o mica firma(start-up local), dar fara contracat de munca, initial a fost vorba de o perioada de proba, apoi am tot fost amanat spunandu-mi ca exista niste reguli clare pentru start-upuri privind cresterea anuala a numarului de angajati si sa mai astept putin si tot asa. Salariul primit era cel minim pe economie + bonusuri in functie de clientii pe care ii aduceam.
Totul s-a schimbat in urma cu aproximativ o luna, atunci cand in urma unor probleme de sanatate care necesitau investigatii si analize si deci un contract cu CAS, am avut o discutie mai serioasa si in cele din urma mi s-a facut contract de munca, pe postul de programator(postul pentru care si aplicasem initial, dar datorita experientei mele in vanzari am intreprins sarcini mai mult orientate pe vanzari si customer support). Astfel a aparut si prima problema, desi am semnat contractul la sfarsitul lunii(25 iunie), cand a ventit timpul sa fiu platit, 1 iulie, nu am mai primit nici un bonus, spunandu-mi-se ca mi s-a facut contract si aceasta e suma trecuta, desi in luna respectiva am avut cu totul alte discutii cu directorul/patronul/managerul firmei, eu practic tinandu-i locul atunci cand acesta a fost plecat in vacanta: am platit angajatii, am participat la interviuri pentru angajare, si discutat cu clientii, deci practic i-am facut toate treburile + sarcinile care imi reveneau mie, pentru ca la final de luna sa fiu platit cu salariu minim pe economie.
Normal, ca apoi a urmat o cearta, eu am spus ca de acum o sa fac doar sarciniile care imi revin, si sunt trecute in fisa postului, iar patronul m-a amenintat ca in aceste conditii o sa fiu dat afara si ca nu o sa mai fiu platit. Principala problema este ca in acest moment chiar am nevoie de un contract de munca si inca nu am reusit sa gasesc un alt loc de munca conform cu pregatirea mea. In final am urmatoarele intrebari:
1. Care ar fi pasii pe care sa ii urmez in cazul in care nu o sa mai fiu platit?
2. Urmeaza ca in perioada urmatoare sa am o vacanta de o saptamana planificata si platita inca din luna martie, deci pe care nu pot sa o mai anulez. Am anuntat verbal patronul cu mult timp inainte de acest concediu si am primit acordul verbal(nefiind angajat cu acte nici nu cred ca puteam sa primesc ceva oficial), doar ca acuma nu mai recunoaste si nu vrea sa imi aprobe concediul, desi eu in acest an am luat doar 3 zile din concediul legal.
Ce pot sa fac in acest caz? Poate folosi acest pretext pentru a ma concedia?
Multumesc antincipat pentru timpul invesit in a citi problema mea si astept un sfat.
Please login or Register to submit your answer