Căile extraordinare de atac în civil - revizuirea
15 octombrie 2017Declararea recursului în casație
17 octombrie 2017Reclamație administrativă
Reclamație administrativă
Reclamație administrativă
- model -
Denumirea autorităţii sau instituţiei publice ............................
Sediul/Adresa ............................................................
Data .....................................................................
Stimate domnule/Stimata doamna ..........................................,
Prin prezenta formulez o reclamaţie administrativă, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, întrucât la cererea nr. ........ din data de .......... am primit un răspuns negativ, la data de ......, într-o scrisoare semnată de ....../(completaţi numele respectivului funcţionar).....
Documentele de interes public solicitate erau următoarele: ................
...........................................................................
...........................................................................
Documentele solicitate se încadrează în categoria informaţiilor de interes public, din următoarele considerente: .........................................
...........................................................................
Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de a nu primi informaţiile de interes public solicitate în scris/în format electronic, considerând că dreptul meu la informaţie, conform legii, a fost lezat.
Va mulţumesc pentru solicitudine,
........................
(semnătura petentului)
Numele şi adresa petentului ............................
Adresa .................................................
Telefon ................................................
Fax ....................................................
Pentru informații suplimentare cu privire la accesul la informații de interes public, consultați următorul ghid http://juridic https://www.online.consultantavocat.ro/ghid-juridic-privind-accesul-la-informatii-de-interes-public-legea-5442001/