Drept de moștenire
27 martie 2022Plangere
4 aprilie 2022Recuperare bani de la operator economic
In data de 26.03.2022 am rezervat o camera de hotel achitand suma de 400 RON, plata facandu-se cu cardul.
In momentul in care am ajuns in camera am sesizat conditiile nesatisfacatoare cerand operatorului economic restituirea sumei de 400 RON, exprimandu-mi nemultumirea privind conditiile de cazare si dorinta de a refuza cazarea. Raspunsul primit cu o atitidine nepoliticoasa a fost ca nu se pot restitui banii.
Dupa mai multe discutii am parasit incinta hotelului fara a beneficia de cazare si fara a mi se restitui banii. Am depus o cerere la anpc referitor la aceasta problema.
Credeti ca ar fi vreo cale de a recupera banii daca nu se rezolva prin anpc?
Va multumesc.
Please login or Register to submit your answer
Echipa replied 1 an ago
În situația în care ați avut o experiență neplăcută la un hotel și doriți să recuperați suma plătită pentru rezervare, aveti posibilitatea de a lua legătura cu un reprezentant al hotelului în cauză, explicând detaliat situația și solicitând restituirea sumei plătite.
Asigurați-vă că menționați data rezervării, data la care ați refuzat cazarea și motivele pentru care ați considerat că condițiile nu erau satisfăcătoare.
Ați menționat faptul că deja ați depus o plângere la ANPC, trebuie să urmăriți evoluția acesteia. ANPC poate mediatia relațiile și încerca să obțină o soluție pentru dumneavoastră.
Este important să păstrați toate documentele relevante, cum ar fi confirmările de rezervare și orice altă dovadă care poate susține cererea dvs. pentru a avea o bază solidă în orice acțiune legală ulterioară.
Din ce oraș sunteți?
Daca doriti sa ne ocupam de situatia dvs., puteti completa formularul de pe pagina: https://consultantavocat.ro/contact-avocat/