Model Cerere de reexaminare a despăgubirilor acordate pentru amânarea nejustificată a judecării cauzei sau a executării silite
16 octombrie 2017Impreviziunea excepție în domeniul executării contractului
18 octombrie 2017Fișa Postului - Grefier Arhivar
TRIBUNALUL……….. ANEXA la Ordinul de serviciu
din …………………..
- Aprobat de Preşedinte -
FIŞA POSTULUI
GREFIER ARHIVAR ………………………..
Atribuţii:
1.asigură şi supraveghează, răspunzând de integritatea lor, consultarea dosarelor de către justiţiabili, avocaţi şi consilier juridici, în condiţiile art. 92 din Regulament, verificând ca nici un înscris din dosar să nu fie sustras sau modificat;
2.informează persoanele care au calitatea de părţi ori sunt împuternicite de acestea, conform legii, asupra datelor solicitate din dosarele în care acestea sunt direct interesate;
3.efectuează înregistrările corespunzătoare în registrul general de dosare, opisul alfabetic, registrul informativ şi registrele de termene operând modificările intervenite în circuitul, dosarelor;
4.asigură copertarea, înscrierea şi păstrarea în bună stare a dosarelor şi registrelor;
5.păstrează pe ani, dosarele soluţionate, mapele de hotărâri, registrele şi condicile de şedinţă;
6.pregăteşte dosarele pentru şedinţele de judecată, asigurând circulaţia acestora în cadrul instanţei, precum şi trimiterea lor la alte instanţe;
7.ataşează procedurile şi relaţiile în dosare, cu efectuarea concomitentă a numerotării filelor şi menţionării pe conceptul ultimei încheieri de şedinţă a numărului total de file;
8.asigură păstrarea în bună stare a condicilor de şedinţă şi consultarea lor;
9.completează reciproc atribuţiile celorlalţi grefierii din cadrul compartimentului arhiva curentă, substituindu-se în caz de absenţă;
- respectă programul de lucru al instanţei;
- 11. poartă ecuson în incinta instanţei;
- 12. efectuează lucrările ce îi revin în termenele stabilite;
- îndeplineşte îndatoririle de serviciu fără părtinire, se manifestă calm, demn şi politicos cu părţile din proces, cu martorii, avocaţii şi alte persoane cu care intră în contact în calitate oficială;
- răspunde pentru securitatea dosarelor, registrelor şi a tuturor actelor procedurale ce îi sunt predate, fiind interzisă scoaterea acestora din instanţă;
- respectă secretul cu privire la informaţiile obţinute în cursul îndeplinirii îndatoririlor ce îi revin şi care nu sunt accesibile publicului;
- 16. aduce la cunoştinţa judecătorului responsabil de compartiment situaţiile pe care nu poate, nu are încuviinţarea sau competenţa să le rezolve;
- 17. predă dosarele din arhivă, pe bază de semnătură în registrul de termene, cu cel puţin 48 ore înaintea şedinţei;
- 18. îndeplineşte în limitele funcţiei şi alte sarcini de serviciu stabilite de conducerea instanţei.
Prim grefier delegat
Primit,
Data ……………..
Semnătura …………..