Model Cerere De Amânare Pentru Imposibilitate De Prezentare La Judecată | Avocat

Model Cerere de amânare pentru imposibilitate de prezentare la judecată

onorariu avocat
Litispendența
14 februarie 2017
Avocat Online
Model Cerere de refacere a dosarelor sau înscrisurilor dispărute privitoare la o cauză în curs de soluţionare
16 februarie 2017

Model Cerere de amânare pentru imposibilitate de prezentare la judecată

Model Cerere de amânare pentru imposibilitate de prezentare la judecată

Model Cerere de amânare pentru imposibilitate de prezentare la judecată

Sediul materiei:

  • Art. 13 alin. (2) C. proc. civ.
  • Art. 148-151 C. proc. civ.

Instanţa[1] …..

Dosar nr. …../…../…..

Completul …..

Termenul de judecată …..

Domnule Preşedinte,

Subsemnatul[2] (nume ….., prenume ….),personal, în calitate de parte[3]….., în dosarul nr. …../…../….., în care părţi[4] sunt (nume ….., prenume ….)

sau

Subscrisa[5] (denumirea …..), prin reprezentant[6] (nume ….., prenume …..) în calitate de parte[7]….., în dosarul nr. …../…../….., în care părţi[8] sunt (nume ….., prenume ….), formulăm

CERERE DE AMÂNARE PENTRU IMPOSIBILITATE DE PREZENTARE

prin care solicităm instanţei să amâne judecata şi să acorde un nou termen.

În fapt, arătăm că nu ne putem prezenta la termenul acordat întrucât[9] …..

În drept, ne întemeiem cererea pe dispoziţiile art. 13 alin. (2) din C. proc. civ.

În dovedire, depunem următoarele înscrisuri[10] ….. .

Depunem prezenta cerere într-un singur exemplar.

Data, Semnătura[11],

Domnului Preşedinte al Judecătoriei …../Tribunalului …../Curţii de Apel

  1. Este important ca în antetul cererii să fie menţionată instanţa şi numărul dosarului, pentru ca registratorul să ia măsurile necesare, în vederea înaintării cererii completului de judecată anterior termenului. ↑
  2. Menţiunile se referă la persoana fizică. ↑
  3. Se va menţiona calitatea părţii din dosar, respectiv reclamant, pârât, intervenient principal/accesoriu, chemat în garanţie, chemat în judecată, etc. ↑
  4. Menţiunea nu este obligatorie, având în vedere obiectul şi temeiul de drept al cererii, precum şi împrejurarea că datele de identificare ale părţilor există la dosar. ↑
  5. Menţiunile se referă la persoana juridică. ↑
  6. Se va indica reprezentantul menţionat în evidenţele publice în cazul persoanelor juridice de drept privat şi reprezentantul desemnat pentru asociaţiile, societăţile şi entităţile fără personalitate juridică, conform art. 155 alin. (1) pct. 3) şi 4) din C. proc. civ. ↑
  7. Se va menţiona calitatea părţii din dosar, respectiv reclamant, pârât, intervenient principal/accesoriu, chemat în garanţie, chemat în judecată, etc. ↑
  8. Menţiunea nu este obligatorie, având în vedere obiectul şi temeiul de drept al cererii, precum şi împrejurarea că datele de identificare ale părţilor există la dosar. ↑
  9. Se vor indica aspectele de fapt esenţiale, care justifică imposibilitatea părţii de a se prezenta la judecata. Spre exemplu, partea poate arăta că, la data la care a fost acordat termenul, nu se află în ţară. ↑
  10. Se vor depune înscrisuri, care să susţină motivele invocate de către parte în dovedirea temeiniciei cererii formulate. ↑
  11. Semnătura de pe cererea de amânare trebuie să fie olografă (scrisă de mână). ↑

Ai nevoie de consultanță juridică specializată?

Cu o experiență de peste 15 ani în domeniul juridic, echipa Consultant Avocat Online îți oferă asistență specializată și soluții eficiente, indiferent de complexitatea situației tale. Fie că ai nevoie de consultanță în dreptul muncii, drept commercial, consultanță fiscală sau alte domenii juridice, îți punem la dispoziție expertiza echipei noastre pentru a identifica cea mai bună strategie legală.


Persoane Fizice

„Toți oamenii sunt egali în fața legii, doar un avocat bun poate face diferența.”


Consultă Avocat Online


Persoane Juridice

Soluții juridice eficiente necesare în procesul decizional din cadrul oricărei companii.


Programează consultație