Concediu paternal
12 august 2022Finante
16 august 2022Retur produs
Buna ziua,
Impreuna cu sotul meu avem un SRL, vindem utilaje agricole noi, si recent avem un caz de retur al unui produs, clientul acuza niste defecte minore care prin natura lor nu se pot remedia ( un cheder care nu se poate pune dintr-o bucata ci doar daca se taie intr-o parte si apare o discontinuitate) iar noi ca sa nu mai avem de-a face cu dansul pentru ca nu avem cu cine comunica, i-am propus restituirea integrala a banilor, insa dansul nu doreste, vrea produsul, in stare perfecta.
Conform legislatiei in vigoare, daca un produs nu se poate aduce repara sau aduce la conformitate, suntem obligati sa restituim banii clientului.
Intrebarea mea este, in caz ca dansul nu ridica produsul fiindca nu accepta rezolutia noastra, ii pot solicita o taxa de depozitare, pentru ce perioada si care ar fii costurile pe care pot sa le pretind?
Iar, in al doilea rand, daca dansul ar accepta propunerea noastra , iar apoi mai face o comanda de un produs, in mod legal cum as putea sa refuz comanda pe motiv ca este rau intentionat si nu ajungem la niciun consens ?
Exista vreo lege care sa imi permita sa imi selectionez clientela, fara sa fim acuzati de discriminare?
Multumesc pentru raspuns.
Please login or Register to submit your answer