Căile extraordinare de atac în civil - revizuirea
15 octombrie 2017Declararea recursului în casație
17 octombrie 2017Model Cerere de amânare a judecății
Model Cerere de amânare a judecății
Sediul materiei:
- 148-151 C. proc. civ.
Cerere amânare a judecăţi
Instanţa[1] .....
Dosar nr. ...../...../.....
Completul .....
Termenul de judecată .....
Domnule Preşedinte,
Subsemnatul[2] (nume ....., prenume ....), personal/prin mandatar/ prin reprezentant legal/ prin reprezentant judiciar (nume ....., prenume .....)prin avocat (nume ....., prenume .....), cu sediul profesional în ..... , în calitate de parte[3]....., în dosarul nr. ...../...../....., în care părţi[4] sunt (nume ....., prenume ....)
sau
Subscrisa[5] (denumirea .....), prin reprezentant[6] (nume ....., prenume .....)/prin consilier juridic (nume ....., prenume .....)/ prin avocat (nume ....., prenume .....), cu sediul profesional în ....., în calitate de parte[7]....., în dosarul nr. ...../...../....., în care părţi[8] sunt (nume ....., prenume ....),formulăm
CERERE DE AMÂNARE A JUDECĂŢII
În fapt, arătăm că formulăm cerere de amânare a judecăţii cauzei deoarece[9]..... .
În drept, ne întemeiem pretenţiile pe dispoziţiile art.[10] ..... din C. proc. civ.
În dovedire, depunem următoarele înscrisuri[11] ..... .
Depunem prezenta cerere într-un singur exemplar.
Anexăm procura în original/copie legalizată/împuternicirea avocaţială/delegaţia de reprezentare[12]/copie legalizată de pe înscrisul doveditor al calităţii de reprezentant[13]/extras din registrul public[14]/extras, în copie legalizată, din actul care atestă dreptul de reprezentare[15].
Data, Semnătura[16],
Domnului Preşedinte al Judecătoriei ...../Tribunalului ...../Curţii de Apel ...../Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie
[1]Este important ca în antetul cererii să fie menţionată instanţa, secţia, completul şi termenul de judecată, pentru ca registratorul să ia măsurile necesare, în vederea transmiterii cererii de amânare către completul de judecată.
[2]Menţiunile se referă la persoana fizică.
[3]Se va menţiona calitatea părţii din dosar, respectiv reclamant, pârât, intervenient principal/accesoriu, chemat în garanţie, chemat în judecată, avocat, expert.
[4]Menţiunea nu este obligatorie, având în vedere obiectul şi temeiul de drept al cererii, precum şi împrejurarea că datele de identificare ale părţilor există la dosar.
[5]Menţiunile se referă la persoana juridică.
[6]Se va indica reprezentantul menţionat în evidenţele publice în cazul persoanelor juridice de drept privat şi reprezentantul desemnat pentru asociaţiile, societăţile şi entităţile fără personalitate juridică, conform art. 155 alin. (1) pct. 3) şi 4) din C. proc. civ.
[7]Se va menţiona calitatea părţii din dosar, respectiv reclamant, pârât, intervenient principal/accesoriu, chemat în garanţie, chemat în judecată, avocat, expert.
[8]Menţiunea nu este obligatorie, având în vedere obiectul şi temeiul de drept al cererii, precum şi împrejurarea că datele de identificare ale părţilor există la dosar.
[9]Se indica motivul pentru care se solicita amânarea judecăţii.
[10] Se vor indica dispoziţiile legale aplicabile în funcţie de motivul invocat.
[11]Se vor depune înscrisuri, care să susţină motivele invocate de către petent în dovedirea temeiniciei cererii formulate.
[12]Se va depune atunci când cererea este formulată prin reprezentant/avocat/consilier juridic.
[13]Se va depune atunci când cererea este formulată de către reprezentantul legal al părţii.
[14]Se va depune atunci cererea este formulată de către o persoană juridică de drept privat.
[15]Se va depune atunci când cererea este formulată de către asociaţii/societăţii sau entităţi fără personalitate juridică.
[16]Semnătura de pe cerere trebuie să fie olografă (scrisă de mână).