Contestatie privind durata procesului penal
13 iunie 2023Preluarea de sarcini de lucru ale altui coleg
30 iunie 2023Intarziere livrare diploma studii
Bună ziua,
Am finalizat recent un curs de informatică, pe care l-am plătit în întregime și am semnat un contract. După primirea notelor finale, mi s-a comunicat că diplomele vor fi eliberate după vacanța de Paște, adică în termen de două săptămâni (24 aprilie - 11 mai).
Din păcate, promisiunea a fost amânată în repetate rânduri. Deși unele diplome au fost eliberate (acest lucru ne-a fost transmis in scris pe grupul de WhatsApp), nu au fost distribuite tuturor colegilor mei (nimeni nu a primit nimic).
Informațiile referitoare la diplome sunt comunicate doar atunci când un coleg provoacă scandal în grupul nostru de WhatsApp, adresându-se persoanei de contact.Am încercat să abordez situația prin rugăminți, amenințări și apeluri la bun simț.
Am mers personal și am discutat cu directorul companiei, care și-a cerut scuze și mi-a comunicat că nu avea cunoștință despre această problemă (discuție avuta vineri 16.06, iar el a aflat pe 15.06), deși ar trebui să fie implicat în toate grupurile de WhatsApp (conform declarațiilor sale).
Mi-a asigurat că va prelua personal problema și că luni sau marți vom primi toți informații cu privire la starea diplomelor. Aceasta trebuia să se întâmple în intervalul 19-20 iunie, iar astăzi este 22 iunie și nu avem nicio veste.
Vă rog să mă ajutați să decid dacă ar trebui să apelez la Agenția Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC), deoarece nu am primit produsul în întregime (am finalizat cursul și am susținut toate examenele), sau dacă ar fi mai bine să consult un avocat și să trimit o notificare directă prin care sa cer eliberarea diplomei.
Please login or Register to submit your answer