Marturie mincinoasa
4 noiembrie 2019Nerespectare contract
6 noiembrie 2019Proces verbal predare primire produs
Buna ziua, Ma numesc Daniel si solicit ajutor/consiliere privind situatia intocmirii unui proces verbal de predare-primire a unui \"laptop\" care se reintoarce de la service-ul magazinului vanzator defect, desi acesta se afla in termenul de garantie de conformitate de 24 luni
La predarea produsului cumparatorul am primit un exemplar al procesului verbal in care sunt specificate aspectele: produsul predat; inventatul cutiei; aspectul estetic; defectul reclamat.
La predarea produsului, reprezentantul service al vanzatorului specifica la rubrica \"ASPECT ESTETIC\"- urme de utilizare, zgarieturi fine carcasa pe exterior.
Cumparatorul este anuntat telefonic si prin email ca service-ul constata in lipsa prezentei utilizatorului ca produsului defect i se anuleaza \"garantia\"- motivul fiind \"interventie neautorizata\".
La detaliile tehnice prezentate imputate cumparatorului sunt folositi termeni tehnici necunoscuti plus mentiunea ca \"o deformare\" a fost constatata pe carcasa laptop-ului .
Din moment ce la predarea produsului mentiunea \"DEFORMARE\" a carcasei nu este inregistrata si consemnata, ce drepuri are cumparatorul sa le solicite vanzatorului?
Din cate inteleg din actele de constatare ale service-ului in momentul in care merg sa reintru in posesia produslui voi fi pus in situatia de a semna si accepta \"rezolutia service-ului\" in care renunt de buna voie la dreptul de garantie. In caz contrar nu pot reintra in posesia produsului defect.
Pot solicita reprezentantilor ANPC sa constate lipsa de conformitate a produsului si intocminrea pe loc a unui nou proces verbal in care sa fie specificate toate aspectele care se pot verifica la fata locului si care sa constate diferentele aparute de la data predarii initiale a produsului
Multumesc pentru ajutor si bunavointa.
Daniel
Please login or Register to submit your answer